סדנת שוקולד – לאירוע מתוק במיוחד

סדנת שוקולד היא מתכון מנצח לערבי חוויה גיבוש וימי הולדת. האהבה לשוקולד חוצה גבולות מינים וגילאים, אך עם זאת כל סדנה מצריכה טיפול אישי ויחס מיוחד לנוכחים בה.

עם הזמן למדתי להתאים את הפעילות בסדנה לצרכים האישיים של כל קבוצה וקבוצה, וכיום אני גאה להגיד שיצרתי בילוי יחיד ומיוחד, מתוק יצירתי ומאוד מעשי.

רוצים להפתיע בחוויה מיוחדת ומתוקה?

סדנאות שוקולד הן דרך מצוינת להעשיר את הנפש, אתם מוזמנים להצטרף לחוויה שכולה מתוק מתוק.

סדנת שוקולד היא אטרקציה יחודית לכל שמחה, הניחוחות ובמיוחד הטעמים הנפלאים שאביא אליכם יעלו את רף החוויה בכל אירוע ומסיבה.

מתכננים אירוע ומחפשים סדנה מדליקה ?

התקשרו עכשיו – 077-505-77-77

~ של אורי גליק אילוף כלבים 052-3674626 ב- יוני 8, 2009.

7 תגובות to “”

  1. שלום לכם.. אני עורכת לבן המקסים שלי יום הולדת בעוד כשבוע והייתי רוצה להפתיע את בני כיתתו בסדנת שוקולד אצלנו. והשאלות שלי
    -האם צריך ךהודיע לילדים מראש שיביאו משהו ללבוש או שפשוט להפתיע
    -האם סדנת שוקולד ניתן לערוך אותה בתוך הבית? או בחוץ
    אודה לתשובות

    יפית -**********

  2. היי יפית.
    סדנת שוקולד היא דבר נפלא להפתעה ביום הולדת. אין צורך להגיע לסדנת שוקולד עם ביגוד מיוחד. הילדים מקבלים סינרים וכובעי שף
    ניתן לערוך את סדנת השוקולד גם בתוך הבית וגם בחוץ

  3. סדנת שוקולד

    היי. אני רוצה לתת מחמאות על סדנת שוקולד מיוחדת בינה שהעביר לנו רועי. הזמנתי סדנת שוקולד והיה לי חשש קל שבעלי לא מש יתחבר.. הוא לא ממש טיפוס של שוקולד (אני מאוד כן) .
    רועי הגיע וישר היה חיבור כיפי, הוא דיבר אלינו בגובה העיינים ותיבל בהומור וצחוק
    למדנו להכין קינוח טעים אבל בעיקר נהננו ממשהו אחר, סדנת שוקולד מומלצת במיוחד

  4. שלום – אני מארגנת בעוד כשבוע מסיבת גיבוש לצוות החנות שלי בביתי בהרצליה – מדובר בחבר'ה צעירים 22-26 שאני רוצה להפתיע בהפעלה נחמדה
    חשבתי על סדנת שוקולד אבל אני לא בטוחה שהם יתחברו לעניין..מה דעתכם?
    אני רוצה לערוך להם מסיבה בחוץ ולאחר מכן שיכנסו לתוך הבית סדנת שוקולד אבל כאמור לא בטוחה לגבי ההפעלה

  5. היי נורית. סדנת שוקולד היא גימיק מיוחד ומדליק לערבי גיבוש
    ניתן לערוך סדנת שוקולד "בוגרת" יותר בעלת אופי הומוריסטי בשילוב הגשה של משקאות אלכוהוליים מבוססי שוקולד. בנוסף ניתן לערוך טעימות מיוחדות

  6. שלום- קוראים לי אורי ואני רוצה לארגן מתנת יומולדת לחברה הכי טובה שלי שמכורה לשוקולד באופן לא נורמאלי. אני רוצה לדעת אם זה מתאים לגיל 19? זה לא ילדותי מדי? וכמובן אם אפשר לערוך את זה בבית שלי ואת המחירים.. תודה 🙂

  7. שלום,
    קוראים לי יובל ואני מעונינת לחגוג את יום הולדתי ה 15 עם סדנאת שוקולד.
    רציתי לברר כמה פרטים:
    האם הסדנאה תתקיים בבית?
    מה עלות הסדנאה?
    ומהו אורכה?
    אני מעוניינת לעשות את הסדנאה בסופ השבוע הקרוב עם תוכלו לחזור אלי בהקדם,
    יובל.

כתיבת תגובה